torsdag, april 05, 2018

VECKA 14 "köss mig någonstans"... :

Det ser ut att kunna vara höst, men så är inte fallet!
Närapå är all "snönn" borta, fast i endast några små fläckar utav is finns det dock kvar spår av den erinran att den Sibiriska vintern faktiskt kom hit för att nästan stanna.

Går-kvällens kaloribomb! (vispad grädde i botten - nougat på mitten - med den smarrigaste glass som finns nämligen "himmelsk röra" toppad med chokladströssel. Någon gång ibland...

Efter att jag varit igång sedan jag vaknat tog jag mig en liten vila här och där för att till sist ta en snabb dusch för byte ."Fit for fight" trodde jag men det blev helt fel. Fick feta fläckar direkt till bords något stressat...
Efter maten valde jag fläckborttagningsmedlet "VIA-ta bort". Men också detta för mycket fick jag tvätta av mig för att slänga kläderna i tvättkorg.


TORSDAGENS: / skivade lövtunna kotletter med vanlig skivad gul lök underst med gratäng / sallad / CitronVatten /

Ett snabbt byte av klädsel som också blev bekvämt i detta fuktiga väder som råder just nu...


Cuba Libre till kaffet när man väl kom in...







Strax dags för endast Te...  och TV-serie "Boardwalk" säsong 3 - del 4...





♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥