onsdag, maj 16, 2018

VECKA 20 "bed and breakfast" :








































Något nybadad försökte jag att lufttorka håret ute...


Lite kryptiskt skriver jag av mig här, men lämnar samtidigt inte ut hela ärendet!

Vi vet nu med all säkerhet och det med 100%  vem / vilka som ligger bakom att hitta så många fel på oss som möjligt. Det är ingen som vi känner, därför är det väl lättare att leta fel och använder givet bloggen som att "känna".
Det är skönt att veta för då kan man utesluta andra helt. Vitsen var väl att vi skulle försöka misstänka någon annan...

Det är skönt att veta att "snacket runt" var på normalt plan.

"bed and breakfast"är det enda att säga om personen, för det är väl det enda lägenheten är, dessutom bokstavligt då någon annan denna helg bodde i lägenheten som dessutom följde melodifestivalen. På förmiddagen såg det ut som den åt frukost på ett annat ställe som vi har full uppsyn över, men tillhör inte vårat boendekvarter.

Se upp för folk som är överdrivet inställsamma. De brukar ju inte ha goda avsikter.

"bed and breakfast" ser vi inte direkt som granne då den aldrig är här utan har andra ställen och är från början också utsocknes. "bed and breakfast" har också utnyttjat detta. Man kan väl inte ana någon som aldrig är här? Nu håller "bed and breakfast" låg profil, men är ändå här... (gör oss en stor tjänst att hålla sig undan både oss och svalen - "bed and breakfast" har spridit negativ vibb inte bara hos oss, nämligen, så därför är det hela självklart att bara någon sådan kan ha tid att syssla med icke goda avsikter)
Det ligger väl snarare i hur länge "bed and breakfast" bor kvar? För det måste väl vara dyrt att inte ha goda avsikter både för själ och ekonomi.

ONSDAGENS : / pasta Bolognese med köttbullar / sallad / nypressad CitronVatten /
Jag skalade citroner och gjorde nytt citronvatten, hållbarhet ca 1 vecka.

AKVARIET... Jag skall snabbt göra en avstickare in till de urgulliga, kunniga & hjälpsamma tjejerna på ZOOcenter i Bäckebol. Jag skall köpa 2 st nya lysrör som snabbat byte nästa gång lysrören går. - ny växt - långa grässtrån - röda barber och Zebrafiskar...
Det blir en hundpromenad i en skog med tillgång till skugga uti Hisings-Backa...  Vi var där igår, men då hade jag inga pengar på mig för att trava in på Bäckebols ZOOcenter, därför  blir det samma ställe idag igen. Denna skogsplats brukar vi ta någon gång då och då... Lite miljöombyte.

Asterix tar sig en kort stunds svalka i värmen inne på toagolvet...





♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥