söndag, juni 17, 2018

Hagelskur & regnbåge :







SÖNDAGENS: / panerad fisk med gratäng / kokta grönsaker /sallad /

Vi startade så lugnt vår promenad...
Titti fick vara lös. Det var menat att jag skulle ta mig till ett ställe där alla jyckarna skulle få härja fritt - ett ställe som även en polis med polishund ibland rastar sin polishund. Men plötsligt försvann Titti. Jag fick syn på henne. Titti gav mig en blick att jag sett henne sedan travade hon bestämt mot bilen.
Mycket riktigt sedan började ovädret och vi avbröt våran tur...

Det kom en rejäl vågrät blixt och lite åska... sedan kom ovädret loss... regn med hagel... Lika plötsligt dök regnbågen upp... Jag tror att det var vår första regnbåge som vi sett i år...

Duschad från topp till tå och nu bloggat klart...


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥