söndag, augusti 19, 2018

BAKOM MINA SOLGLASÖGON... :

... kan jag vara mig själv.... även om jag inte behöver glasögonen, så är de ett bra skydd inte bara mot sol utan också mot starkare vindar och även mot "oönskat folk" speciellt i "riskzon". Detta knep lär bli lite oftare av. Skönt!




SÖNDAGENS: / fyllda röda paprikor /tillbehör - ananas  /





Bloggat kommer kanske blir lite mindre av i några dag. Man har nu renoverat utsidan av vårat hus och nu blir det sista etapp att komma in våran lägenhet för att måla där de inte kom åt. Strax skall vi plocka bort grejer framför fönstren så målarna kan komma åt. Lite städning samtidigt. Mellan kl 07:00 - 16:00... så får se om jag överlever denna tidiga tid... men detta är bara under 2-3 dagar...


Vi tänkte ta ett Söndagsbad tillsammans efter vi varit ute. Därefter blir det att fortsätta på serien "The handmaid's tale" säsong 2 - del 5. Grått ute men inte regn.... och vindstlla!

Längtar efter nya  höstens deckare serie  "Det som göms i snö" ....




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥