fredag, september 07, 2018

TV mys* & regnsmatter ute :

Det är inte var dag som pansarmalar - corydoras  lägger längs med akvariefönstret i en enda lång rad...



Jag lagade till en champinjonstuvning på skyn från kött och champinjoner - lök - purjolök som låg i med köttet i ugnsformen.



Medans maten var i ugn och på spis tog jag mig ett fredagsbad.

Jag lackade naglarna i transparent nagellack.. Jag sköter om naglarna just nu när jag inte lackar i andra färger.
Förövrigt är det kaffe till bloggat som  gäller...



Här är den energiska, pigga och matglada "skunken"...




FREDAGENS: / karré med champinjonstuvning /








Vi åkte ut mot ett dystert oväder och vände... istället blev det vildmark med något ostyrigt terräng.
Det var härligt att undvika regn och ändå komma ut...  Strax de två sista delarna  "Hap & Leonard" säsong 3. MYS***








♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥