tisdag, oktober 02, 2018

Hundarna får inget vatten??? = pucko!!! / SHOOTER* :


Till pucko... ett råd för att rensa hjärnan - skaffa dig ett eget liv!



I väntan på nybryggt kaffe.



Gott kaffe och innemys*


Här sitter jag och passar jyckarna medans de äter och dricker färskt vatten.
Asterix tar och äter sina bitar / mat / vatten  otroligt försiktigt! BRA!
Jag är väldigt nogrann med vattnet för tjejerna har en tendens att dricka för häftigt och för mycket vatten, vilket ofta resulterar i att de får upp vattnet - vill det sig riktigt illa så kan även delar av maten komma upp med vattnet.
Detta är inte bra, men när jag håller koll under alla målen så har det bara blivit bättre. Just nu helt bra!!!
De allra flesta ger hunden två mål om dagen.
Jag ger tre mål. Ett större middags mål och ett mål som jag delat upp på två.
En del ger ett enda stort mål. Man gör som man vill bara hunden verkar ha bra mage och trivs.
Ett enda mål kan ofta resultera i dålig mage  av olika slag. Vissa hundar har otroligt tålig mage, sååå... 

Ostadigt väder... Regn med pendlande sol /grå mulet och blåsigt.


Mys* med ljus och att kunna se ut när träden svänger med vindarna. Just här i bild är det regn.

AVKOPPLANDE... musik  ( Santana stod på menyn) och kaffe, dessutom lättlagad middag.





TISDAGENS: / falukorv med potatis/spetskål/blomkål stuvning /








Strax dax för att ge sig ut i storm på en tur och på detta just nu starkt solsken...


Senare under kvällens/nattens gång är det dax för att fortsätta denna grymma serie "shooter" säsong 1 del 4... vilken spänning... action!






♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥