söndag, november 25, 2018

Snäsa av - så ser mitt sanna ansikte som jag visade upp :



Dagens avlusning eller rättare sagt snäsa av:
Jag stötte på granntrollet och lade till med ett leende för äkta har jag svårt för när man blivit serverat bara floskler..
Vad heter du? Blev min inledning, eftersom vi har aldrig presenterats, men blir tilltalade precis som vi känt varandra väl eller på något vis umgåtts.
Jag får till svar något...
Därefter kontrar jag att vi inte känner varandra och måste  betona att vi bor i en bostadsrätt och låt bli att gå  mot vår lägenhet.
 Jag kan ta det här av vissa orsaker eftersom den är officiell.
De som vi  är bekanta, känner, vänner på olika vis kan läsa detta här istället. eftersom detta nu är officiellt kan jag ta lite mera... än bara A...

För att göra klarhet i saken vi har vårat bredband och telefon på vårat egna vis och ingår inte i den senaste så kallade gruppavtal... vi har inte fått något indragit här för det funkar hos oss...

Bara att skippa gruppavtalet var en lättnad... När det gäller telefonen har vi väldigt låg räkning... förresten skulle det läggas på hyran och detta gillar vi bägge inte heller för vi använder e-fakturor och liknande... ogärna autogiro bara någon i specifikt fasll...




Så har julgardinen kommit upp... mer blev det inte idag.

SÖNDAGENS: / röda fyllda paprikor /

Ett bad blev ju bra....


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥