måndag, november 05, 2018

VECKA 45 Ny vecka med Mrs Herriot :



Sondering av medicin, nästan mot sitt slut, en halva kvar till imorgon morgon.







Innan sömnen och sova!


Asterix är nyfiken. Titti vill inte vara med i bild... var på en snabb visit!

NY VECKA - NY MÅNDAG
Nellie fick sin sista medicin av ena sorten och den andra sorten kvar.  Den andra tabletten blir till kväll/natt...
Imorgon är en enda halva kvar till frukost sedan ingen mera medicinering.



I väntan på mat!

MÅNDAGEN blir RIS / Alaska med dill / Currykryddad grönsaksås /

Kaffe kaffe tåren var är jag...

Indiska glasmalar i folkmun enkelt kallad "spökmalar" De är mycket fredliga, men inga malar. Dessa valde jag och dessa gillade jag väldigt mycket  även THE GOATLORD. De är från  Troakvariefiskimport. Bubblorna var från Bäckebol, men de var mitt misstag.  Jag var ute efter fler barber  för de från trop akvariefisk import. 7 st barber vsom THE GOATLORD avskyr skall avskaffas... THE GOATLORD har tagit tre. Jag tänker ta någon senare, får se hur det går!!!











DAGS FÖR MAT!!!...











Strax en hel procedur med soppåsekanan - Vi alla skall äta tillsammans.

Senare måndagens akvarierengöring, får se hur många av bubblorna jag kan avskaffa idag i samband som vattenvakt.

... film eller serie... kanske ... kanske inte...





♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥