onsdag, december 19, 2018

VECKA 51 "skönhetsvård" "julkul" "rysmysare" :

Allt startade med att vakna upp från en god natts "skönhetssömn".

ONSDAGENS:  gårdagens kotletter med sallad och kokta grönsaker / sköljde ur alla grönsaker, men rödkålen behöver verkligen längre tid för detta.

Startade dagen med Gene's tunnbröd
och kaffe först därefter gav jag
mig på Onsdagens dusch från topp
till tå.


Förövrigt nagellack och något matchande läppstift.


Även om jag borstade håret innan badet så tog jag tag i mitt halvtorkade hår som var något tilltrasslad... kanske dags för en conditioner snart...











Senare dags för en spännande serie... deckare.... rysmysare* efter utepromenad i kyla, fast jag är klädd därefter, sååå kanske blir det lite julkul  också ute med de rumänska hundarna Asterix och Titti.



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥