söndag, oktober 06, 2019

Prasslande höstlöv, sol och kyla:


Startade med bad! ... och hade i conditioner på hårtopparna... redde ut tovor...

Kylan låg i luften med sol och vindstilla... Inte länge jag var utan jackan. Det var ännu kallare ute idag.

I bloggandets stund är det +1... såg på väderkartan att det skall bli ca -1 inatt...
Kylan kommer tidigt, men det är klara nätter och dagar just nu.

Jag tog mig en tupplur efter middagen blev omtöcknad efter XXL schnitzeln. Jag vaknade av att jag frös och tog mig då en kopp te...
Jag hade kunnat gjort bloggen tidigare och kanske intressantare men kollat lite på familjen IRWINGS på animalplaneten.... hur de träffade osv,,,  den galne "krockodilvännen", privatlivet kallar...
Straxiallafall  fortsätta med serien The pacific del 4

SÖNDAGENS xxl schnitzelT från LIDL som redan är slut där med kokt potatis och kokta grönsaker i buljong...


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥