söndag, mars 15, 2020

... återhämtning fortfarande... :

Sov gott och drog mig en stund i sängen, därefter blev det söndagsbad från topp till tå som flöt snabbt fram. Slappt och bra blev det...
Dags att dra mig ur kontakten. PC:n... HOMELAND ... hägrar igen...

Det blev ett  jätteskönt och välbehövligt söndagsbad och jag redde även ut ett någorlunda fuktigt hår.



Något avkopplande promenad och med tanke på väderlek så blev turen fantastisk.
Tack vare hundarna som lyfter upp denna. De förstår allt en hel del. Jag har inget att säga!
Ibland styr jag upp promenaden helt...
Asterix får störst utrymme att bestämma väg...
Titti någon gång men inte ofta.


FRUKOST genes tunnbröd LUNCH croissant SÖNDAGENS ärtsoppa


Mera påsklök än liljor i balkonglådan och utanför mera mörkt och dystert... smått ruggigt.





TROP AKVARIET:

Akvarie rengöring... upptog mestadels av tid idag... Jag gjorde mitt.





















♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥