onsdag, augusti 11, 2021

VECKA 32 mitt i veckan đŸ„° :

FRUKOST gene "fibervarianten" LUNCH skinkmacka & fruktbricka 
MIDDAG ONSDAGENS  salladstallrik med ugnsstekt karrĂ© toppad med bacon



 
Startade Onsdagen me ett bad Ă€ven om det var nĂ€ra att jag hoppade över, dĂ€refter förberedde jag köttet i ugnen som jag tĂ€nkt ha till  middagen.



Jag satt pÄ regnkappan... och hade en skön paus dÀrefter en skön promenad ocksÄ... Jag tog med mig regnkappan ut eftersom det var nÄgot grÄmulet och jag förvÀntade mig mera regndroppar Àn sol.

Till skillnad frÄn igÄr dÄ jag fick avbryta promenaden pÄgrund av ett rejÀlt ÄskovÀder. Tisdagen blev en skitdag frÄn början till slut... ramlade ur sÀngen och skadade foten plus att springa ut och in i ovÀdret... men idag var vÀrken borta och vi fick en kanondag, sÄÄÄ Àven med vÀdret...


Skön vindstilla kvĂ€ll med klar himmel... kanske hyffsat vĂ€der imorgon ocksĂ„? 



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥