onsdag, augusti 09, 2023

VECKA 32 Dag 2 med HANS kĂ€nns som TorsdagđŸ€

 

FRUKOST gene tunnbröd POLARBRÖD original 
LUNCH del 1&2 pastejmacka & fruktbricka
ONSDAGENS MIDDAG Ă€rtsoppa och pannkakor
Felix Àrter med flÀsk pÄ en bÀdd av kokta grönsaker --- potatis bladselleri morot rotselleri toppat med en klick senap och pÄ detta Àrtsoppan. JÀttegott!
Först lite  senare ikvĂ€ll som det blir pannkakor med sylt och mjölk som kvĂ€llsmĂ„l.
Onsdag kĂ€nns som TorsdagđŸ€ hĂ„ller hĂ„rt pĂ„ varannan fisk nĂ€mligen!!!đŸ€


Matbilder nÀrapÄ klart men Äker inte in i detta inlÀgg... en del slÀnger jag och vissa dagar har jag skippat att fota helt enkelt.
Dag 2 med HANSđŸ€nĂ€rapĂ„ vindstilla nĂ€r vi var ute förutom nĂ„gon svagare vindby dĂ„ och dĂ„ liksom regndroppar.
Det blev en skönare tur ut idag Àn igÄr vill jag lova, Àven om promenaden blev nÄgot nedbantad.
Vi tog oss en paus fastĂ€n det var mycket blötmark, fukt och vĂ„tt överallt dessutom stigar som blivit smĂ„ bĂ€ckar. 
Desto mysigare inomhus och jag tog det lilla lugna idag ocksÄ! Jag avvaktar lite med en garderob och klÀdkammaren som jag har kvar:
Det som gjorts Àr en garderob, tvÄ byrÄar och ett skÄp. 22 pÄsar eller med andra ord ca 11 rejÀla livsmedelskassar som slÀngts vid en större Ätervinningscentral.



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥