tisdag, september 26, 2023

VECKA 39 🍂 blĂ„ bock X 🍂:

MĂ„ndagens KVÄLLSMÅL ostmacka 
halv brödskiva blev tvÄ mini-mackor - lite pilljobb

FRUKOST gene tunnbröd POLARBRÖD fiber  HALV SKIVA
LUNCH del 1&2  pastejmacka & fruktbricka
TISDAGENS MIDDAG matjessill dillkokt potatis kall grÀslökssÄs
Förmodligen Ärets sista sommarmÄltid - hösten Àr hÀr! men gott var det ÀndÄ Àven om man inte lÀngtar efter matrÀtten.


Tisdag min lediga dag utan speciella Ätaganden Àven onsdag brukar vara en sÄdan, men jag funderar pÄ att premiÀrbaka blÄbÀr och apelsin-sockerkaka med mindre socker och fett för mysig höstpremiÀr - en kvÀllsfika pÄ bÄde onsdag och torsdag fortfarande i septembermÄnad dock!
 Förövrigt inga mat eller sopp-projekt pĂ„ gĂ„ng för denna vecka.


Nu har jag blivit en verklig person pÄ TWITTER med blÄ bock och stenbock var jag ÀndÄ redan pÄ detta!

Det verkar som det Àven kan bli en blÄ bock pÄ FACEBOOK. NÀr det gÀllde FACEBOOK var argumentet dÀr - att inte vem som helst blir tillfrÄgad, vad vet jag?

BlÄ bock... nu gÀller det HELLCATS och fan vet allt... !

Skön benstrÀckare som gick Ät TjÀrnet-hÄllet till.
 Jag har en annan lĂ€ngre tur Ă„t det hĂ„llet, men det Ă€r för mycket skugga dĂ€rĂ„t.
Första parkett var förresten upptaget nere vid TjÀrnet sÄ det blev vid vÄrt andra paus-stopp istÀllet och idag kÀndes det extra skönt med en enda paus just vid denna plats för jag kÀnde mig inte riktigt för ÀndÄ att sitta nere vid vattnet och mitt i smeten!


Solsken med överraskande vÀrme!

Vackert med nedfallna löv!

 


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥