mÄndag, oktober 30, 2023

ny VECKA 44 tvĂ€tt 🎃:

Hur gick jag vidare? Hade turen att fÄ professionell hjÀlp just dÄ? Ett strÄlande förjobb av en företagslÀkare och möten som var pÄ min sida frÄn början till slut. Min man gjorde ett besök och fantastisk nÀrvaro.Ledde till En fantastisk psykolog i gott samarbete med en lÀkare utan namn. Vid första möte var min make med och en gÄng med psykolog och mitt sista avgörande möte! HÀr var det brÄdis! HÀr schemalades mina rutiner efter mig och upplevelse! DÄ var detta avklarat för min del mer finns inte att sÀga!
FRUKOST gene tunnbröd POLARBRÖD original halv skiva & ÄPPLETE DOGADAN
SĂ€tta ned foten med koppen... startas redan tidigt.
TVÄTTEN VAR DÅ AVKLARAD!

... OCH TORKAD! ... says who?

SĂ€tta ned fot...
KlĂ€dbyte och röd under... 
KvÀllsmÄlet köttbulle-macka Balkanstyle
FrÀcka reflexer och de sitter fast Àn. BlÄsigt ute! GrÄtt och fuktigt med en liten strimma sol varade en kort stund!





♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥