torsdag, juli 11, 2024

VECKA 28 hård natt, men

... med en rubrik som kunde vara r*v kn*ll'*ad.

Denna är tillagd nu i att göra - listan. 

Vaknade till i starten av natten,,, med en underlig känsla i huvudet - ingen yrsel ingen huvudvärk...

Jag kunde knappt varken bajsa eller kräkas men däremot andas... även detta blev till slut gjort.

Inte mycket sömn mer än att jag vaknade och steg upp något för inom tidsramen ca 20 - 30 minuter senare... sakta gör jag mina zombie-rutiner men hoppar över städet och bloggar för att sedan återgå till mina dagliga rutiner. 

Nektariner och aprikoser har jag lagt undan för att slängas, 

 Kände mig bokstavligt som ett arsle när jag steg upp och nu efter bloggat att känna sig som ett  "arsle" det vanliga igen...


Bloggar ur.... och återgår till viss mån för lunch och sedan resten i sedermera ordning.




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥