fredag, oktober 17, 2008

African tundra & honey

Titeln på ämnet handlar om något så enkelt som TE... jag kan bara inte sova, så jag gjorde 2 koppar te med hela en matsked honung i varje kopp. Temärket var av TWININGS voyage ~ african tundra... gott för halsen nu när höstrusket är här, varvat med sköna höststämningar till gråa disiga vibbar till rena rama regnrusk. Då är det härligt för halsen med honung i. Annars förövrigt är väl det inte så jätte ofta jag har honung, men nu köpte jag det idag och kände för detta i min egen sömlöshet. The Goatlord fick sin intill sängen,bekvämt och bra...
Och jag själv surfar med min kopp då... ... och så fick jag ett mejl och på denne gitarrist också Paul Allender i Cradle of Filth, fräck och i gitarrpose... av The Goatlord då. Tack så mycket:) Hoppas du läser också:)


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥