lördag, oktober 04, 2008

Fisk

Stim tänker nog många på då och FI som i F*TTA, med tanke på blogginlägg inte under, men lite under eller något under. Okej, stimpengar också... Gert har faktiskt -76 fått lite stimpengar från radio "Programmet går" på en enda låt... men inte ensam utan en duo. Allt detta för att snart äta en 600 grams DillFiskgratäng på en Lördag i Mikro... I efterhand: "Bandet går" hette programmet. Inte "programmet går"... Vilket för mig till min absoluta favoritlåt genom tiderna: LIVE WIRE en svår nöt att knäcka... men icke att gråta många bra plattor har gjorts... ... och bara efter att jag hört den en enda gång -82, fantastisk upplevelse! Konstig liknelse, men upplevelsen är nog något som jag kommer att ha upplevt en enda gång... men betyder inte att min känsla och sinnesnärvaro för musik minskat pågrund av en enda låt!


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥