söndag, mars 08, 2009

Grå-Trist var bara smeknamnet...

På kvällen städade jag ut balkongen och det blev en kasse med krukor... och så slängde jag 2 blomlådor och sparade 2... varav en är kvar på balkongen med ljung i. Nu är det klart för att snart sättas upp balkongskydden! Vi avslutade natten tills idag med 2 avsnitt ur danske serien "mordkommisionen"/"rejseholdet"... och jag hade lite svårt att somna för jag kände mig lite stel, men plötsligt hade jag slumrat till och vaknade som vanligt av Gert och Nellie som hade hoppat upp i sängen och tittade utforskande mot mig... till sist gick vi upp och åt frukost och påbörjade maten som jag ska bjuda på. Och sprang ned till Jerkstrands och köpte något gott till kaffet det är ju kvinnornas dag idag-inget jag firar... men idag kände jag impulsivt för detta!


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥