lördag, april 25, 2009

SöderhavsMiljöer

Den som väntar på lite palmer stränder och exotiska miljöer kan nog glömma detta i min blogg... den som följt denna eller känner till oss fattar nog vad jag menar och då talar jag om sjukdomar... det räcker nog så om detta ämne för tillfället. Men visst har vi funderingar att ändå mitt i detta göra något som förhoppningsvis är upplyftande, men det får inte bli ett stressmoment att på tvång göra något. Vi har gjort en hel del resor tillsammans, därför känner vi inte heller det där "måstet"... De är allt när det kommer omkring till slutkritan; att sin egen säng är närapå skönast även om den inte är bäst... Några planer på mjukresa: ¤Vadstena ¤Lund ~ Domkyrkan och Sveriges äldsta kyrka nära Lund också i samma veva ¤Strömstad ~ vårt jobb har rabatt via facket på stugor där och dom stugorna är faktiskt väldigt fina och fräscha och de har hundstuga också. ¤Siljan ~ också här har vårt arbete via facket rabatt och här det fint hotell med några hundrum... om jag hinner få min "25 års present" istället för klocka medaljer och smycken och så... Vi får se vad vi hinner pricka in:)


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥