torsdag, augusti 20, 2009

Redo för suret :(

Japp, surströmmingspremiär och sminket lär inte rinna av heller. Det blåser ute och solen skiner för fulla muggar, men jag har redan sminkat mig för en bra stund sedan att det torkat och desutom lär det nog inte flyga bort i första taget heller. Jag är nöjd med den nya mascaran från YVES ROCHER av märket Couleurs Nature~blå... och ett DUO hudfärgat/ en chokladbrun ögonskugga... och även läppstift från YVES ROCHER är jag mycket nöjd med.

Ett äldre nagellack som jag tagit på idag, som ska användas och göras slut... Klädsel enkelt och ledigt: Jeans från ELLOS modellen lite lösare och det är stretchmatrial trots detta:) men för min del hellre lite lösa än åtsittande och tajta just när man skall sitta och käka suret med klämman och en lös tunika ovanpå detta, men denna är jag lite osäker på faktiskt vart jag köpt. SportDojjor av märket Brooks med röda detaljer trots otrevlig stämning på Stadium och ett slappt och nonchalant och otrevligt och snobbigt/snorkigt och ostädat + oordning i lådorna och bemötande mot kund, så var dessa mycket sköna och bra att gå i, det är en lättare joggingsko, men vid blöt väder ej att rekommendera, de har lufthål ovanpå, sååååå.... Trosa och BH från PROVEA i färgerna LAXROSA. Strumpor från GEKÅS~Ullared vita med mörkblåa prästkragar på.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥