fredag, augusti 21, 2009

... som en hangover...

Det är inte Lisebergs attraktioner jag snackar om och inte heller om att atttrahera utan bara att humöret är väl okej, men inte helt på topp för Gert är täppt i näsan. Man får hoppas att det inte bryter ut till något. Jag själv känner mig seg som en baksmälla, men inte lika illa som en sådan för då hade jag inte kännt mig okej. Jag bloggar efter att jag snabbt gjort iordning mig. Slapp klädsel, men inte fullständigt slappt, för jag har lite smink på mig. Den nya mascaran var helt fantastiskt liksom duo ögonskugga och mörkt blå kajal fick det kännas som att allt annat känns överflödigt:) Inga efterverkningar eller besvär där inte, för mig välbeprovat, dessutom bra pris och bra grejjor och att man blir erbjuden samtidigt en gåva som man kan vara utan eller kryssa i om det är något som passar. UTMÄRKT!!! Och att de stödjer miljön: YVES ROCHER Vilket samtidigt får allt ytligt att samtidigt kännas välgörande. Två flugor i en smäll! Vädret just nu: helt stilla, men disigt.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥