tisdag, februari 23, 2010

SEXTANKAR OCH BANOR KRING UNDERLIVET

LÄNK: EXPRESSEN.SE DIREKTLÄNK:Jag har sextankar om kvinnors underliv JAG HAR SEXTANKAR OM KVINNORS UNDERLIV Katerina Janouch (SEXexpert)

Jag har sextankar om kvinnors underliv Känner du igen dig i läsaren Oskulds fråga? Eller har du andra funderingar kring sex och relationer? Maila dina frågor till Katerina Janouch på adressen sex@expressen.se. Fråga: Jag är en 20-årig kille. Jag funderar en hel del på sex. Jag har märkt att jag är fascinerad av kvinnors underliv och tänker mycket på det. Mina tankar är väldigt snuskiga ibland. Som att jag skulle villa stoppa in någonting där. Är det vanligt att man har sextankar om kvinnors underliv? Tacksam för svar. ”Oskuld” Katerina svarar: Ja, det är oerhört vanligt att män har sextankar om kvinnors underliv! Jag skulle vilja påstå att det är mer ovanligt att de inte har det. Du är en vuxen man och tänker på sex, det är som det ska vara. Kvinnokönet fascinerar många, du är inte ensam. Publicerat 23 februari 2010 Uppdaterad 23 februari 2010 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kommentar; LÅTVAL: life on MARS ur honky dory (1971) by David Bowie //... eder Hattie

JUST NU: MUSIK: DAVID BOWIE ~ bbc radio theatre (2000) live


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥