fredag, mars 05, 2010

""

... gårdagen avklarad...

... jag känner mig lite "dagen efter"... Jag kände mig inte alls för att fixa till käket, men kom på att det var inplanerat blodpudding idag, faktiskt. Så nu är det olivolja och en blodpudding skuren i skivor i en ugnsform på 200 grader och till detta jordgubbssylt och mjölk. Under denna tid som blodpuddingen är i ugnen har jag snabbt fixat till mig och naglarna är redan målade, fast jag fyller inte på med något nytt på naglarna och ikväll tar jag bort detta med "aceton" eller någon form av "nagelborttagning". Just nu TYSTNADEN för jag känner mig inte i form eller mår heller inte riktigt sååå bra. Gert ställde iallafall upp på några snabba kort.


Och nu är blodpuddningen klar och kallnar en liten stund... härligt väder och solen skiner -2grader.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥