fredag, mars 05, 2010

NattBloggen:

... så här ser nu hallen ut och den där inga bruna spegeln på skåpet är efter min mormor... när jag var mindre hade jag en sådan vit och min morsa brukade låna denna under tidigt -70tal för att tupera håret som var inne då... en dag hade hon sönder denna och jag blev både arg och sur. Hon lovade mig en ny, men jag var misstänksam. Morsan nämde aldrig spegeln och det tog många år innan jag fick denna tillbaks och det efter boupptäckning... mina mostrar och morsan delade på tre och bara valde och då först fick jag den tillbaks... vid millenium... ungefär. Lustigt det kan bli ibland och jag tyckte först att... brunt, hmmmmm... men nu är denna bruna färg perfekt för skåpet. Och jag är nöjd, men spegeln fick jag iallafall tillbaks... bättre sent än aldrig då...

... Fredag och Lördag blir vilodagar... och filmer... det vi har framför oss:

En dag bröllopsfotografen & Red heat till detta ostbågar och delikatess stripes och ngn dipp... fredag eller lördag... Förövrigt inplanerat: bla spartacus nyare delarna... och Wallander såg vi ikväll ~ den engelska varianten... Efter ärendet idag har vi tagit det lugnt och varvat ned och pussstat ut... och suckat ut...


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥