måndag, maj 03, 2010

MajHelgen:

 Söndagen den 2 Maj:
Det blev fransk kebab med vitlökssås och kaffe vid Marios i KungsBacka, lika god som alltid. En promenad vid Bräckan och till slut hos mina föräldrar för te. 

Och som avslutning hemma en masserande dusch och en knäckebröd med ost och te till slut och nu skall jag lägga ned bloggen och vila och ta mig tid med min make:



Lördagen den 1:a Maj:
 Vi åt vår snabbmat och åkte ut  för att rasta jyckarna och det var blåsigt så Gert fick öva ensam att gå lite utan krycka.  Jag satt och vilade lite med hundarna och tog mig också en promenad.
Sedan åkte vi hem och var där och faktiskt tog vi oss ett kvällsmål med hamburgare senare, där det var stor utryckning  med Polis och ambulans och mobilen hade jag lämnat hemma.  För gatan blev avstängd, så vi satt och åt fick sitta och titta på sirenerna...och idag efter duschen sade Gert att det var skönt att åka därifrån... alltså sjuans gatukök inne i stan ~ det var MYCKET BÖKIGT:



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥