tisdag, september 14, 2010

NattBloggen 2:

... här är då nattakäket och inatt diskade jag eftersom Gert verkligen inte kände för detta. Jag kontrade med att jag tar gärna disken om du tar några kort sedan bara.

Glad i hågen tog Gert genast tag i kameran och knäppte flera kort på hundarna...

Gert ville gärna ha kort på unghundarna när de ligger med nosarna åt varandra och gjorde ett försök med Zorro, men han visade sitt misstycke och stack snabbt iväg...
och Gert nöjde sig med de han fick på honom. Till sist Janine och som också visade sitt ogillande och försvann snabbt mot sin plats och ligger där nu, men är pigg och glad idag och tjuvkikar på oss...

Till sist ville jag ha några kort på mig också... mätt och glad och sitter jag nu med kopparna te.


~~~~~~


~~~~~






♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥