tisdag, september 14, 2010

NattBloggen:

Det blev en riktigt lång dag idag... bl a handlat ca 5-6 paket slovenskt soppspaghetti och det lär väl räcka ett tag... passade då också att köpa slovenskt te i smakerna jordgubb/blåbär/körsbär + minibaguetter. Så vi har inhandlat för en några dagar eller en tid.

Hundarna fick sitt och vi med denna och handlat ytterligare lite grejjjor åt hundarna. Tja... grönsaker; såsom tomater, lök, vitkål, potatis och så... A-fil och smör... och sådant... meeen väl hemma igen...så ändå borde en gräddost vart med? Ja, som till knäckebröd, en nödlösning om man inte skulle ha något eller vill laga eller behöver spara in på något, kanske?

Här 2st ljung för 50spänn som är till höstblomman och jag blev nöjd med resultatet, (men Gert blev smått irriterad och han tycker jag behöver mera vila, när jag tog kort direkt när jag kom in, meeen... meeen) nu har han vaknat och förser jyckarna nu med nattamaten och jag skall nu fixa till något nattakäk:



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥