fredag, juni 10, 2011

Gröngräs och skön vilostol:


En skön vila ute i gröngräset var inte helt fel och att kunna sitta i en vilstol dessutom...














---------------------------------------------------



Direkt när jag kommit innanför dörren tömmer jag matkassarna och ställer in varorna där de hör hemma. Gert tar tag i sina grejjjor och lägger dessa på sin egna plats.

Den torkade tvätten lägger jag snabbt in på dess platser för att hänga upp den våta tvätten... men allt får inte plats på räcket inne i toan. Så de får ligga kvar i tvättmaskinen. Torkstället vill jag inte plocka fram för imorgon skall jag ha en middag här inkl. promenad och en dessert med kaffe efteråt.


När jag känner mig klar då tar jag mig en snabbdusch från tå till hals... håret avvaktar jag med...

En fräsch pyjamas åker på och en dessert slinker ned med kaffe till. Och till sist en blogg.























~~~~~~~~~~~~~~~~~~

FREDAGENS SÅNGARE:








♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥