onsdag, juli 13, 2011

Hanses:




Idag  var jag uppe runt kl 11.30 och fixade till min hatt, där jag satte på lite tygmärken.  Jag tog tag i de tygmärken som samlats i hög.
Först checkade jag av med Gert om den svarta är "hanses" och det var denna ändock från början visserligen... och då var detta avklarat. På denna hatten satt en svart scarf och jag checkade av med Gert om han vill ha denna. Svar: NEJ!!!


Så då virade jag den svarta kravatten om scarfen och helt sonica hämtade jag häftapparaten och häftade tygmärkena ihop med den virade scarf (kvinna) /kravatt (man)...  och till sist åkte mina 2 blommor från H&M på där bak... Voila'  Baroque.


Det här var min dag idag vid min fåtölj...



































~~~~~~~~~~~~~~~~~~
  
MUSIK:


















_______________________________________





















____________________________________

























~~~~~~~~~~~~~~

FILM:
... filmer att se inom kort...




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥