måndag, juli 18, 2011

Måndagens:



VÄDRET: + 20, sol och svagare vindar

Jag vaknade så smått idag av min dagstablett och en antydan om att jag borde stiga upp om någon liten stund.
Somnade på studs och sov gott fram tills runt kl 11.30 inte exakt så noga.

Bäddar snabbt till sängen och klär på mig direkt... lite ljusare stass föll valet på.

Gert tog idag jätteglad i hågen några kort på mig och ville ha någon annan vinkel också.

Ingen mat är på... för den mat som blir idag blir ca 1-2 tim innan gäst kommer hit.

Måndagens Måltid skall jag helt stå för idag. Middag: čevapčiči & bred färsk bandspaghetti "pappardelle" 500 gr /4 pers. /Sallad: inget bestämt ännu / Efterrätt: skivad banan & vattenmelon som senare skall få en blandning av creme fraiche/russin vid sidan om som blir dekoreringen

... en slappa och vila innan jag sätter igång... och Måndagen blir lite matbilder och recept:) för femte elfte gången;)

Srečno,
//Harriet

















~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
MUSIK:






♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥