måndag, juli 25, 2011

Vecka 30:


VÄDRET: +16, mulet & bris
BALKONGLÅDAN: Lyckliga Lotta står sig bra och ingen vattning behövdes

Jag steg upp runt kl 12.30... sängen är bäddad. Datorn var avstängd så det vara bara att sätta igång denna för att kirra räkningarna.

Passade på att ta ett kik ut på balkongen när ändå Gert var där och undrade om inte Gert kan ta när han ändå är där.
Kameran norpades direkt ur min hand som ett svar på min undran. Glad i hågen kommenterade Gert att lyktan är juh på. - Jasså?, varpå jag vände mig om och kikade.

Utan "pardon" blev det några kort.






























Jag fyllde på mina naglar med Isadora "mulberry wine/metallic" på det gamla icke metallic av märket MaybelLine.
Någorlunda blev det idag med naglarna, men såpass så att det duger.













~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
MUSIK:
























































♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥