söndag, september 11, 2011

Dag 5 och Söndag del 4:






Så här blev maten och dukningen blev enkel... och lite rester från maten finnes till natta/kvällskäket:
(KOLLA NAGLARNA... jag är mycket nöjd med min målning idag + färg också givetvis)




















En promenad givetvis blev det idag också...

























Jag börjar märka hur mörkret dyker på sååå väldigt mycket fortare... och då gäller det att passa på att ta en bild på himlen nu när denna är hyffsat vacker.





De ljus som skall lysa upp balkongen lite...





Medans jag håller på med detta så håller Gert på med akvariet... någon grejjj där och han är nöjd till slut med resultatet...

Och jag var före med kaffet här idag vid PC efter att vi kommit in... Tvättmaskinen går igång här...
Det är redan lite upphängt på en torkställning i köket +  tvättsträcket i badrummet.


Nu en vila och åter vila,
//Harriet









♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥