tisdag, september 06, 2011

NattBloggen:






VÄDRET:  regn, vindstilla ca +16 och nu på natten +13 och vindstilla

NattaKäket: äppelkaka och kaffe och lite senare någon "macka" eller "knäcke" till Te

















Under kvällens gång har jag tagit mig en dusch... så här ser det ut när jag toppat luggen och denna ville jag ha igen och resten av håret blev det en mindre toppning på; slinga för slinga och hår för hår...




Jag är nöjd med tvättstället och skåpet under; lite smidigare och en aning mindre:




































Lite utav det lösa håret satt kvar... innan duschen vill säga...
Jag tog lite på ögonbrynen med apparaturen från Gekås, Ullared ca 79:-...
Jag mår alltså  inte dåligt av mina ögonbryn utan jag gillar bara inte buskigheten eller oordningen på dessa...





Innan duschen fixar rent golvet och halkmattan...

























Mjäeeck!
 








































... kaffe efter badet och jag har badat av mig dagen... som bestod av en långpromenad, inköp & apotek- i-ett och direkt hemma fixxxade jag till en äppelkaka och imorgon står jag för fiolen här hemma med middag.


 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
MUSIK:


































♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥