onsdag, november 16, 2011

Strumpa på dörren:

KVÄLLS/NATTAKÄKET: Florida ~ pizza

Japp, käkar man vid kl 13.30 då blir det sååå här... "den vilda världens HUNGER" kan aldrig stoppa mig.

Vi tog oss en pizza väl hemma... testade "via veneto" om Trätorget.
Jag valde Florida utan sparris och såser för det är något som ingen av oss vill ha på en pizza, istället med pressad vitlök på.

Det visade sig att pizzan bestod av olika sorters paprika... röd, grön, gul... men den var god. Sååå under tiden slank jag in på våran "närbutik" coop och köpte något pålägg och standardmjölk för det blir mos till Norrlandspölsan imorgon.






















Istället för en julkrans på ytterdörren åkte det upp en julstrumpa med en långhårig sobel collie i denna;) Hoppas den syns för den är väldigt liten;) ... sååå under juletiden ser välkomnandet lite trevligare ut.



Jag och Zorro Borr... ibland dyker han bara tätt intill och stryker mot fåtöljsidan tills man noterar honom och denna gången var kameran framme, sååå då var det lätt som en plätt, dessutom var det inte jag som plåtade honom också det gjorde det ännu bättre.










... nu skall jag ta mina 2+2 och ta mig en vila... lite PC... duscha och testa turbanhandduken.




Hej då!
//HV








♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥