måndag, februari 13, 2012

❤Alla❤hjärtans❤dag❤:

Så många hatar denna innerligt. Vad vi i hushållet tycker om denna?

Jag frågar Gert försiktigt och sedan innerligt djupt för jag behöver denna inför bloggen.
Gert bryr sig inte... hmmm* jooo, förresten kanske i en ParRelation.

Jag ger mig... faktiskt är det så att "singlarna" gnäller och hatar denna bittert när jag tänker efter nu överallt, men speciellt  just de som har bittra minnen, extra mycket.

Jag har inga bittra minnen direkt när jag tänker tilbaks, men så har jag aldrig sett den som ett "par" utan som en kärleksuppmuntran emellan vän till vän/ man till man / kvinna till kvinnna/  och ja, flirt och par emellan oxå på frivillig basis bara man trivs.
Tänk, vad brev jag skickat och även fått tillbax. När man umgås så ofta och bor närapå intill och ändå skicka till varandra. men aldrig hjärtans dag... direkt och jag har aldrig sett den som något speciellt, förräns en dag jag riktigt fick en impuls att jag så gärna en gång har skickat. Jag tog med mig någon för samtidigt tyckte jag att det kanske är töntigt.

Jag kollade på korten och jag sken upp jag hittade först en och sedan en till... och jag tittade lite försiktigt på "in personata" i fråga. Dessa vill jag skicka och vad tycker du? Inget svar.

Glatt skrev jag:- Jag kommer inte riktigt ihåg. Bara traditionellt tror jag "till alla hjärtans dag" hälsn Harriet. Tror jag skrev likadant till bägge, minns ej. De 2 korten var omgivna av silver med varsin Walt Disneyfigur. Den ena Musse Pigg  associerades på P.T och Kalle Anka var F.H lite svenssonbetonad till de som inte fick någon så att de kunde ta åt sig!

Jag fick de allas autografer utanför hotell "Rubinen" på speciella vykort som fanns gott om.

Sååå många signeringar och så fååå kvar. Men minnena var längst*

Ett litet kul appropå.

Sååå många vykort det fanns... och ett till med ansikten liggandes mot golv, men det räcker med detta nedan.//HV




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥