fredag, februari 24, 2012

NattBloggen:

Torsdagens dukade bord mot dagsljuset...  med läskande fruktskål som inleddes lite lätt.


































En slapp dag, fast inga bilder från promenaden.

Här ett försök till att le mot kameran innan nattakäket.






















NattaKäk: jordgubb/vanillin youghurt med en äppelkaksbit och PepparmintsTe


Jag ägnar mig knappast mycken tid åt barnafödande och kön på barn. Men innerst inne ekade det helt klart "dotera" och hoppsan det blev det också. Jättekul!
När det gäller namn blir det nog ett bra sådant.
Då har vi fått våran kvinnliga balans i toppeliten :)

God Natt, är uppe en stund till och "dagstabletten" skall jag ta innan vi nanar.
//HV


P.S
Jag har raderat konton på myspace/facebook för att nu ägna mig mera åt fritid och blogg och så där. Jag tror ni fattar.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥