måndag, mars 05, 2012

Svar på mejl:

 
LE. LI. på hotmailet, som använnt mitt KONTAKTformulär på direktlänken: HOLLYWOOD VAMPIRE

SVAR:
Jag är 1.68 cm och vikten. Vet ej... jag äger ingen våg, men jag skall ta och väga mig för att få fram den mera exaktare vikten och jag skall ha en sådan info här till vänster i bloggen.

Bra idé där...  jag fick av dig.

Och min logga ovan:
Jag tröttnade helt enkelt på den förra. På denna blir jag mera neutral inför mig själv då jag så gott som bloggar varje dag.
Jag finns i bild;) men ändå är det inte så mycket av mig:)

Jag är jättenöjd med denna nya logga - min make har plåtat mig.
Helt själv har jag fixat till resten för att dölja bakgrunden.

Hur mitt liv sett ut?
Mera skratt och glädje än vad jag plockar fram. Men också tragik med mera.

Men jag är nöjd.

Och det enda jag ångrar?

De flesta lärare i  mitt liv, men det är sådant som alla få ta, ingen kommer undan skiten. Men de bra lärare har fyllt denna biten och det är RITA WINBLAD från BRUDBERGSSKOLAN som vart den klart bästa och allt jag lärde mig de åren och Gymnastiklärarinna och min jazzballet är det som räckt för mig att trava vidare egentligen på. Resten kommer per automatik och beroende på vilka eller inte intressen man har.

... och jag har en arbetslivserfarenhet mellan åren 1984 juni  -  sept 2008.

P.S
SEXUELLA FANTASIER håller väl alla i liv:) och hur dessa ser ut är olika:)
 
Kram,
//HV

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥