fredag, mars 02, 2012

VECKA 9 & FREDAG:

VÄDRET: +7, vindstilla och stark sol...

... med det tunna ozonlagret, som brukar vanligtvis dyka upp under samma årstid från år och år. För den som solar en hel del, tänk till, och börja lite nu för att sakta bygga på. Vad det gäller "ozonlagret" för närmre information sååå googla på den, för min del räcker detta.

Jag skippar det där för jag har inga avsikter att sola, men ändock är det bra för mig att veta då jag mer eller mindre kommer vara ute lite mera med min make och hundar.

Jag är en "glad pensionär" och jag betalar min "skatt", dessutom fortsätter jag med min "a-kassa" och istället för månatlig inbetalning via fackförbundetST är jag nu också "pensionärsmedlem", där jag betalar nu in en årsavgift.

Här sitter jag och softar med min blogg och inväntar ett telefonsamtal. Bra att blogga då, medans man väääntar. ;) Desto roligare.

---------------------------------------
MORSAN & MELODIFESTIVALEN

 Idag blir vi bjudna på maten... skööönt. En lättnad för morsan som får ha sin "melodifestival 2012" imorgon och får vara ifred i lugn och ro. Fredag passar oss väldigt bra också.
Vi såg juh på den förra omgången och min morsa gillade MYCKET SKARPT: "DYNAZTY" + "DANNY" . 
Sedan att LISA MISKOVSKY var bra, men enda nackdelen var att hon var lite småtråkig, borde bjuda på sig själv mera och även CHARLOTTE PERRELLI var bra, men att hon körde för mycket på den gamla stilen och blev för lik AFRODITE stilmässigt.
Annars gillar hon givetvis BJÖRN RANELID. Så mycket mera vet jag inte.

Det räcker så här om detta, då hela svenska näteverket fylls av detta.
---------------------------------------

Vårstassen är på men...























 KLÄDSEL:

Tröjjjan kan åka upp... därför har jag tagit på mig ett grönt linne  under som kommer från RUSTA:
JEANS med resårband från CELLBES eller ELLOS
T-SHIRT från CRASHDÏET merch* shop
DOJJJOR som klarar lera och vattenpölar från ELLOS
STRUMPOR från INTER*SPORT- Göteborg
BH & UNDERBYXA  från ELLOS
Naglar grön färg över detta röd metallic av märket DEPEND & hud  av märket CLEARASIL & SALUBRIN från ICA MAXI stormarknad -KUNGSBACKA
ANSIKTE och HUD  aco hudstift & aco spotless overnight från APOTEKET

P.S
Det enda som nu inte är i bild är Salubrinen, men den kommer, blir bra mot myggen, när de börjar komma... nu är jag banne mig/för 17 laddad... för vår/sommar period.

Min heta Tefläckar på magen är på väg bort:























HV*S LÄCKERBIT The*GoatLord med sina läckerbitar;)  och jag är nöjjjd med min make för de som har undringar på detta. Nu har ni svaret här och jag tänker inte fylla bloggen mera med detta nu...
//HV








Detta väntar jag på förmodligen kommer detta någon gång efter helgen: CRASHDÏET merch*SHOP





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
MUSIK:

TUPAC  (2008) mixblandning med 2pac & andra artister





♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥