fredag, mars 02, 2012

VECKA 9 och FREDAG del 2:

P.S en liten ändring bara i inlägget del 1 nedan. Jag plockade bort "Lotta & Christer"... morsan rynkade på näsan. Det är juh så att man tar inte en annans ord utan man står för sina egna. Då var detta rättat.

Förövrigt har morsan planerat in denna & nästa Lördag och ägnar sig åt andra chansen för att slutligen se vilka som skall gå i final. ORKA!
Inte nog med detta sedan har morsan en helkväll längre fram med "Eurovisioncontest 2012 i Baku", men bara för att årets skall var i Baku, sååå skall jag ta mig ett tjuvkik.. tror jag. Mera intressant än tävlingen som sådan. ;)

FREDAGENS MÅLTID: kåldolmar& kokt potatis med sallad/POPCORN + KAFFE







Pyttelite lek:




Då var vi hemma igen... och koppen kaffe och nu till mina kvällstabletter inför natten.
Tjing,
//HV

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥