torsdag, mars 01, 2012

Vecka 9 och Sherlock Holmes:

VÄDRET: +5, vindstilla och mulet

Vi lyssnar på lite musik och idag är det en slappardag för oss. Till skillnad från i förrgår då jag dammsög hela lägenheten. Jag brukar ta för vana att samtidigt dammsuga utanför vår svaldörr + tre trappsteg nedåt + tre trappsteg uppåt.

Gert håller efter med disken och håller någorlunda rent. Tvättar kläderna gör vi bägge och när jag inte känner för detta får Gert ta över. Detta sköter Gert faktiskt mycket nogrannare än jag och då menar jag med att hänga upp kläderna.


En skön Torsdag med andra ord:)))







~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
FILM:  *väldigt bra - lite sysselsättning några  kvällar eller nätter framöver* 


SHERLOCK HOLMES  (2010)  engelsk BBC Filmföljetong




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥