onsdag, maj 23, 2012

Mitt i Vecka 21 del 2:

ONSDAGENS MÅLTID: risotto/sallad/citronvatten/kaffe/



... en något kortare tur i SlottSkogen blev det... och i sommar kommer inte detta bli ofta då där är väldigt mycket med folk... men nu när värmen börjat skall vi byta till en plats där även The Goatlord kan vara med och få njuta av lite värme.



Det var jätteskönt att få testa hallon/lakritsglass ute på balkongen till kaffet och glassen var jättegod.






Imorgon skall jag på projekt och hoppas att jag kan få bukt med de fina blommorna håret igen... Jag menar då om jag får den svarta ligga fint bakåt i håret som idag... "min egen undran???"...

//HV
P.S Jag tänker inte gå ned i vikt, men däremot ha en bra mathållning med lite fusk ibland... såsom chipskväll/godiskväll någon gång... :)))























KvällsKäket: resterna utav dagens Risotto...



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥