onsdag, maj 23, 2012

Onsd. mitt i VECKA 21 + FILM:

VÄDRET: +25/sol/svag bris/

Relativt nyvaken med lite smink. Sov gott gjorde jag dock...

Mail från släkt med anknytning med min mormor och lite "humm" om min mormors mor och litgranna och far... Min mamma kontaktar "släktingen/hen" via mail och kan tydligen även dela några minnen. "Hen" håller på och släktforskar lite nämligen... lite djupdykning.
Vi får se vad vi kan få fram:)

Detta linne är väldigt tunt, men smidigt... något att kasta ned i en "bag" eller något... och bara plocka fram vid behov... och vilket behov???  När man vill sola eller under en väldigt varm promenad... Jag testar "cardigan" i bolero form över. MEN jag besluat mig för att "packa ned" linnet  och snabbare göra ett byte när jag känner för detta...





Denna klädsel blev det... nyvaken och sååå... och nu väntar jag på lite livsmedel igen för jag glömde några basvaror och vi känner för "glass i stora lass"...

Telefonen ringer... och 5 l nougatglas är slut...hmmm*... en himmelsk röra istället.




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
FILM: *väldigt spännande och väldigt bra*

GONE (2012) thriller



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥