måndag, maj 07, 2012

Söndagen som helhet:

SÖNDAGENS MÅLTID: halvdan grillning på grund av vädret, men som på något vis blev till slut lyckad med potatissallad till/kaffe/rabarberkräm+mjölk/giffel och åter kaffe



















Jag spenderades med en vila ute hos jyckarna... rätt påklätt blev det skööönt...  kaffet och eftersmaken togs för mig utomhus...



Men till slut blev det inomhus... Det gick bara inte att undvika... lite agenda och det var ett ruskigt sömnpiller... suck*... Det var detta som fanns på en TV på en Söndag, fast såklart bättre på tråkSöndagar för sådant här ändå... när man tänker efter.
 och en kort rastning och för att röra benen blev det till slut...



Jag är hemma och har duschat av mig Söndagen... spenderat min tid framför bloggen lite och lite sömnig känner jag mig nu...
//HV
............


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥