måndag, maj 07, 2012

VECKA 19 och första dagen på veckan:

MÅNDAGENS MÅLTID: karré/rosettmakaroner+brysselkål+broccoli/CITRONVATTEN


















Att rabbla upp sminket behöver jag väl knappast göra, men en nykomling i bloggen är en ögonpenna från Hennes & Mauritz .  Men denna gröna  "H&Mpenna" har jag haft ett bra tag... väldigt bra också...
Clearasil ovanför och under ögonbrynen...  om ett tag blir det ett kompliment  - ögonbrynskitet...

Om jag skall låta ögonbrynen vara eller låta dessa växa ut... är ett litet ? i kanten.  Men än så länge "ansar" jag dom ett tag till...



Underkläder från PROVEA   

Jag ingen prenumerant för tillfället.  Dessa underkläder måste användas de också...

Jag har ett par ljusgula skitsnygga underbrallor från PROVEA, som blev bland det sista och dessa skall jag ha med mig  på våran resetripp och en vit BH med blommor på från CELLBES
Meningen är främst vila och i samband med detta tar vi ett ärende.
  (... och mot slutet av Juli/början av Augusti har det plötsligt dykt upp ett litet projekt här)

THE GOATLORD är fotografen...


På halsmedaljongen har jag satt på en metallögla... meningen är att den skall kunna  bytas mot en kedja också... den kedjan ligger runt 50 spänn... och dessutom är denna pläterad.



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥