lördag, september 15, 2012

NattBloggen:



































Duschat/ren go' skön pyjamas/fixat till naglarna med nytt nagellack av märket DEPEND/Bloggar/min dagtablett/te/sova om en stund/



Jag funderade om jag har någon hemlis som jag vill dela med mig av så här inpå nattkröken...
Jag tänker mera på den som råkar hamna eller läser min blogg och om det är något som jag undanhållit som jag inte tar med...

Jag gillar att duscha... Varför?  Jag känner mig mera upplyftande... om jag haft en jobbig dag eller vecka... 
Sängen... den är av massivt trä från 70-71 ungefär. Men det är inte detta som gör bädden utan just att jag allteftersom byggt på med madrasser... som prinssesan på ärten som jag ibland kan muttra, fast skönare:)))

2 st madrasser köpta då och då
1 st tunn madrass ... osv...

En skön säng att sooova i... och värmen från min partner är ca någon centimeter runt om som får mitt huvud att värmas upp...

Goder natt,






♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥