lördag, september 15, 2012

PurpurFärgat:









Steg ur bädden först kl 15.24... klädde på mig direkt, som sig bör med tanke på tidpunkt, inför dagen som dock ej är speciell. Resterna från gårdagen är i ugn med locket av och värmes på ca 100 grader.

Naglarna är fixade i röd metallic av märket DEPEND /Osminkat/Målade läppar (min favoritfärg när det gäller läppstift eftersom färgen klär mig - min favoritfärg är dock BLÅ)  från YVES ROCHER

FOTOGRAFEN  i  DAGENS blogginlägg kommer vara enbart The Goatlord. Jag har semester från kameran idag och imorgon. The Goatlord undrar om jag klarar av detta ???
Bilderna kan bli kanskebli lite mera annorlunda som omväxling, eller kanske ej.



........................
HV's dagens:
"... släkten är inte värst utan grannar..." 

........................
THE GOATLORDS dagens:


Mitt val och dags för byte:) föll på NATUR - mörka moln


































Bra säkerhet och bra utveckling...  :)



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
MUSIK:  *... musik att sakta vakna till och bloggfotograferas inför... *

2 CD'S





♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥