fredag, oktober 26, 2012

God Morgon :

VÄDRET: /+3/Sol/kastvindar/







Jag vaknade av en morgonglad The Goatlord, som direkt gick på bakgrundsmusiken. Jag ligger kvar någon stund och stiger upp jag med runt kl 08.45 och nog brukar jag pikar av The Goatlord när jag sover länge, men idag får jag bara ett enda skratt, inget annat.
Jag drar ifrån fönstren och ställer upp fönstret på glänt.
Zorro ligger kvar och därför ställer jag upp dörren med endast en springa för att Zorro kan stiga upp när Zorro själv vill.
Denna gången var det tvätt för två omgångar och den andra gången sätter jag på och det är då jag får syn på Zorro som stirrar på mig, varpå jag direkt stänger till sovrumsdörren.
Jag fixar snabbt till mig och kör på osminkat. Naglarna är fortfarande i metallic bronsfärgat av märket "couleurs nature" - YVES ROCHER.




Jag plockade av mig hårspännen och har håret utsläppt istället. Maten jag skall göra idag är en enkel rätt som  jag inte behöver börja med förräns senare.

Hv leker en stund med kameran och här två olika inställningar jag gjorde nedan:)

                            svart/vitt                                                                              fyrverkeri








~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
MUSIK:





♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥