fredag, november 02, 2012

allhelgonnahelg/Filmer:




Jag steg ur bädden kl 10.30... skönt* för då har jag en lång paus innan jag skall ge mig på måltiden.
G-P har börjat dimpa ned i brevlådan igen.
Om man skall ha en prenumeration, givet att man gynnar Göteborg i första hand.
 Jag läser på nätet ändå, månadsvis föll valet på, lite dyrt.

Just nu känner jag inte för detta, men jag skall gå igenom någon dag... mina kläder och lägga iordning dessa ännu bättre än nu + slänga några som jag anser vara trasa.
Hushålla lite bättre... tja, maten har jag påbörjat, som är det viktigaste förutom boende.
Kläder skall jag börja snåla med, sååå det lär fixas.
 En uppdatering kring detta skall göra och hur det gick?  Hmmm*...  Det är ett måste*.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
FILM:
*skall ses ikväll... fredagsfilm...*



















*väldigt bra...*
JESSE STONE: night passage (2006)  kriminalfilm serie del 2




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥