tisdag, november 27, 2012

BondFilm/fudges/balkongbelysning:




En promenad i duggregnet på ca 45 min. och därefter en sväng om ICA för att handla  pepparkaksdeg + fudges.
Julbelysningen på balkongen är klar.
Jag var nere i källaren också och hämtade upp adventsstakar/adventsstjärna/ mini julgran/.
Tisdagen skall jag ta emot matleverans via nätet, däribland julemat til adventsmiddagen till helgen.
Städa... städa...  städa...  är ungefär som det ser ut denna vecka. 
Allt skall vara klart till helgen.

Nya Bondrullen till fudges blev det och den var faktiskt grymt bra - lite mera hårdkokt och den höll sig inte riktigt till det vanliga förutsägbara Bondtemat. Handlingen var en anings annorlunda, men ändock en BONDfilm... Jag som trodde jag tröttnat... fick helt fel.

P:S
Det syns väl allt at jag har jämnat till håret, men det lär väl bli fler och bättre bilder.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
FILM:
 * ...fudges till filmen... och filmen var jättebra*



JAMES BOND skyfall (2012) 


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥